SNYGG!!!!

HEJ MIN SÖTNOSAR  PRESIC SÅ HAR JAG
MESAT PÅ MSN MED EN SKIT!!!!!!!!!!!!
SNYGG KILLE SOM HETER FELIX OCH SÅ MESA
JAG MED JULLAN VI HADE SKIT ROLIGT OCH HAN
ÅÅÅÅ HAN ÄR TYP DEN SNYGGASTE KILLEN SOM
JAG HAR MESAT MED!!!! DEN BARA SMÄLTER I MUN NÄR
JAG PRATAR OM HONOM JAG ÄR INTE KÄR<3 KANSKE LITE
KÄR ÄR JAG MEN VAD LITE KÄR MÅSTE MEN JU VA KÄR I NÅN
NÅN GÅNG KANSKE INTE MIRELLA OCH JULIA MEN DOM ÄR UNIKA
SO DOM BEHÖVER INTE MEN JAG MÅSTE GÅ MINA JUVELSTENAR!!
SEE YOU LATER ALIGATOR.HAHAHAH.
LOVE YOU ALL FÖR UTOM LUCAS!! BLÄ!!!!!!. PUSS HEJ DÅ....


Kommentarer
Postat av: Mirella

THERESE INTE IGEN!!!!!



Jag orkar inte med dig!!!

Du blir kär i varenda en!

Alexander, Elias och nu Felix???

Kan du inte ens va normal nån gång?



Ps. Det heter chatta.

2009-11-01 @ 21:41:08
Postat av: terre

jajaja mirre du får st ut

2009-11-02 @ 06:51:41
Postat av: Mirella

Hur då?????????????

2009-11-02 @ 07:35:54
Postat av: terre

jaja lilla gumman jag tänker på det

2009-11-09 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0