I dag

I dag gick vi rösjönrunt det var så trågigt som
jag redan har skrivit en gång men jag trodde att det skulle gå
jätte trögt men det gorde det inte det gick faktist rätt så enkelt.
men det var bara för att jag och några andra fick gå tidigar med våran praouelev
han är skit! snygg tycker ellafall jag.Men jag är forfarande kär i en kille
som typ alla vet om. Men vi komm hem ungefär vi  12 på förmidan
då fick jag och mina kompisar göra popcorn det var jätte!! got
men vi skulle se på en film och då handla den om mozart han var stor
man asså inte min smak i musik ellafall den filmen var jätte trågig
men vi såginte hela. måsta sluta nu see you later. love you<3<3!!




Kommentarer
Postat av: Jankeh

vem är du kär i da ? ;)

2009-10-14 @ 16:23:32
Postat av: terre

det du

2009-10-15 @ 07:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0