I dag

I dag hade vi anourlunda dagar det var så trötsamt
först så skulle vi gå på ett musik musiet och det var ganska trågigt
men vi fick en trummlektion och det var ganska roligt.
Och sen så fick vi gå runt och prova andra grejer som fanns på musset.
Efter det så gick vi till livrust kammaren då gick en guid och 
vissa oss runt och berätta om alla kungar på Stormaktstiden 
det var så Tråkigt!!! och jag fick ont! i ryggen. Men man måste 
ju lära sig säger ellafall lärarna i vår skola. Fasst jag lyssnade inte ändå på vad hon sa
hon bara babbla på och på jag somna nästan jag vaknade när hon slutade prata.
det var allt för idag see you later<3!. jag ser helt anorlunda nu jag är dubbelt så snygg!!!.love you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0