MINA DJUR

Dom som inte visste det så har jag tre olika djur
jag har en katt som är ur gulig!!!!!! och två marsvin som inte ör lika guliga men
dom är forfarande söt fast dom smutsar ner jätte!!!!!! mycket.
Min katt som heter Hermaini brukar vi kalla maini 
 och marsvinen heter pricken och snoppen fast om är 
guliga när dom äter 
snoppen brukar stoppa hans tasar i matskålen och så stoppar 
han ner huvut och äter det är sp himla roligt!!!! men söt. 
och min katt vi ska inte gå in på vad hon gör fast jag kan berätta lite 
som att hon brukar gör t.e.x. som hon är så himka tjock för att vara så ung
 tur att hon inte är lika tjock som en katt som väger typ 200kg. och hon
älskar fötter ja hon bara går runt och biter folk på föterna det gör så!! ont
men hon menar det inte hon vet ju inte att det gör ont. love you see you later<3<3<3<3.min söta katt i just love her dont you<3<3
<3<3


Kommentarer
Postat av: Julia

Har du inte skrivit lite fel på djurens namn??

2009-10-12 @ 16:27:55
Postat av: Julia

Oj vad mkt du skriver på inläggen xD Haha!!

2009-10-12 @ 18:26:41
Postat av: Anonym

ofta ditt marsvin heter snoppen ? :O

2010-01-20 @ 09:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0