Mitt kompis gäng

Jag har flera bra kompisar men min allra bästa kompisar
är mirelle<3 hon med bloggen och så fick hon inte skriva vad hon
ville och så har vi Jullan-julia<3 hon är typ av snäll men kan vara elak men aldrig mot mig
så klart  är hon inte elak mot mirella heller jag har en radio på min mobil som heter jullans radio som handlar om alla fåniga kändisar inte alla men mång t.e.x. lady gaga katy perry men hon är rätt bra
 tycker jag några andra bra kompisar till mig är towe som spelar i mitt lag och 
nathalie och massor av andra men dom tar jag en anna gång.
Jullas radio handlar om jullan mirella och alla idioter i min klass fast det är bara en Idiot!!
 han!! heter lucas!!!!!!!!!!!!!!! som beter sig som ett sär bara och han kalla mig hora fast han inte känner mig åååååååå vad jag hatar honom fast några i min fördetta klass tycker att han är snäll!! 
hur kan man tycka det men man får ju tycka vad man vill.
tilllbaka till jullans radio i dag har jag också prata  om Mirella på radion 
jag och mirella är BFFS F ett betyder slåss vi är Bästisar fast vi slåss typ 24,7 för det mesta så är det roligt
men i bland så gör det så himla ont då!! blir jag så himla arg på mirella jag och juliaär helat åt andra hållet vi kramas och är jätte vänliga så jag och julia är helt vanliga BFF jag towe och Nathalie är helt vanliga kompisar båda Towe och Nathalie spelar i mitt lag sollentunaunitet som är best!!!<3.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: Towe

Love you Tess!<3

2009-10-12 @ 14:51:33
Postat av: terre

I now Towe. krya på dig<3<3<3!.

2009-10-13 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0