Trågigt!!!

Det här är maini när hon var liten.Gud vad trågigt jag har jag vill gå till skola konstigt nog
men det är så trågigt!!!!!! hema det jag kan göra är typ bara
att titta på tv fast det är ju roligt att blogg med er
och igår hade jag skit!!!! roligt med min bästis jullan och eve
vi var i stinsen i typ 3 timmar men när jag komm hem så hade
jag en tränging typ en kvart senare men jag bytte om på
typ  2 minuter jag skulle ha ballstabeletedis träning
på cuben. den var inte lika rolig men den var inte trågig men allt är inte roligt.
Måsta gå love you see you later<3<3<3<3!!!!!.=)

Kommentarer
Postat av: Mirella

Vad söt hon är!!!!!! :)

2009-10-16 @ 14:41:05
Postat av: Mirella

Vad söt hon är!!!!!! :)

2009-10-16 @ 14:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0