Trågigt!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! imorgon ska vi gå rösjönrunt det är så Trågigt!!!
föra gången min skola gick Rösjönrunt så rengna det
det var blöt man var tröt också hade jag ont i foten jag hade stukat den innan
och jag har inte stukat foten den här gången men det är ändå så trågigt
och jag tycker eller många i min klass tycker att vi sexor
borde få göra nonting lite mer roligare!! för att det är sista året jag går på den här skolan
och då borde man få ha lite roligt. men ellafall så
den ända gången jag har roligt är när vi har NV lektioner och jag har min forbollsträning
och så kart med mina komisar<3. Hoppas dte inte rängnar be för mig är ni snälla love you<3<3<3!!.BE SNÄLLA!!!!!!!<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0