vaxholm kastellet

Idag var jag i Vaxholm kastellet i Vaxholm som ni ser på namnet
jag var där mad mitt forbolls lag och det var skit roligt men jobbigt.
jag och några andra har varit där förut så vi hade lite lycks för att vi visste
 vad vi kulle göra. vågra tränare delade in oss i några lag. och dom som inte visste
hur man gorde så var det typ som fångarna på fortet. I lag var det jag så klart<3 jossan Andrea
Frida Amanda  Emma Sandra Idah och så skulle det ha varit en till men hon var sjuk
vår första säll var jätte änkel sen den andra var lite svårare och sen var det lätt igen 
på den andra var man tvungen att gå i stigbyglar som hängde i taket och det var så svårt jag fick ont i mina händer. Gud va det gorde ont!! men det gick över snappt man skulle gå i olika säller i två timmar och sen
så skulle man hinna så många säller på den tiden och så skulle man få en kula om man klara sällen
och så klart så så fick mitt lag mest kulor så fick burja först i Finalen och
i finalen så skulle man lösa 4 lag och sen skrev man det på étt nummerlås vårat lås var jätte svårt att öppna så
vi komm näst sist men vi vann ellafall an bit av
 tävligen  så det är bre men vi skulle ha vunnit. men det gorde vi inte så
det suger men som våra tränare säger Man kan inte vinna allt. see you later love!!you<3<3<3.

Kommentarer
Postat av: Julia

när vi var där med klassen förlorade mitt lag :/

xD -.-

2009-10-12 @ 18:31:53
Postat av: terrre

jag vet men mitt lag var bättre love you<3<3

2009-10-13 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0